Графік роботи:
Пн. - Пт.    9:00 - 21:00
        Сб.  10:00 - 18:00
Наша адреса:
м. Чернівці, вул. Гоголя, 8
Контактні телефони:
+38  050  735 03 30    +38  095   426 55 77
+38  0372   907 0 77
Помилки з’єднання PPPoE
Помилки з’єднання PPPoE
Іноді при спробі підключення з'являються помилки, для їх розшифровки викладаємо список помилок і можливі варіанти вирішення:

  1. Не вдається встановити з’єднання: код помилки 651, 678, 815
  2. Не вдається встановити з’єднання: код помилки 691
  3. Не вдається встановити з’єднання: код помилки 718
  4. Не вдається встановити з’єднання: код помилки 769
  5. Не вдається встановити з’єднання: код помилки 800
  6. Підключення перервано віддаленим комп'ютером: код помилки 629
  7. Не відкриваються інтернет-сторінки
  8. Розривається з'єднання
  9. Швидкість не відповідає тарифному плану

  1. Не вдається встановити з’єднання: код помилки 651, 678, 815

    - Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
    Відкрити
    "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" для Windows XP;
    "Пуск" -> "Панель керування" в розділі "Мережа й Інтернет" оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань", в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” (“Управление сетевыми подключениями”) для Windows Vista/7; натиснути, правою кнопкою миші, на іконку"Підключення по локальній мережі" та вибрати пункт "Увімкнути". Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з’єднання.
    - Мережевий кабель не під'єднано/під'єднано не надійно.
    Перепід'єднати мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).
    - Було проведено невдалі спроби авторизації (з'являлась помилка 691).
    З міркувань безпеки можливіcть авторизації для Вашого комп'ютера було тимчасово заборонено. Дочекайтесь закінчення часу блокування (10 хвилин).
    - Підключення заблоковано системою захисту.
    Перевірити налаштування систем безпеки (антивірус, фаєрвол), тимчасово їх відключити.
    УВАГА! Потрібно тимчасово відключити системи безпеки незважаючи на те, що Ви не вносили змін у їх конфігурації, а до того зв’язок був. Після завантаження оновлень систем безпеки, встановлень нових програм або їх некоректної роботи конфігурації можуть змінитись АВТОМАТИЧНО.
  2. Не вдається встановити з’єднання: код помилки 691

    "Немає доступу, оскільки ім'я користувача та/або пароль недійсні в домені."
    - Не вірно введено логін і/або пароль.
    Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль, враховуючи реєстр символів та розкладку клавіатури.
    - З'єднання з використанням даного логіну, вже встановлено.
    Імовірно, логін та пароль потрапив до сторонньої особи. Необхідно змінити пароль звернутися за допомогою у технічну підтримку.
    УВАГА! Після декількох невдалих спроб авторизації (з'являється помилка 691) система, з міркувань безпеки, заблокує спроби підключення з даного комп'ютера на 10 хвилин. У цьому випадку підключення завершиться помилкою 678.
  3. Не вдається встановити з’єднання: код помилки 718

    "Таймаут PPP" ("PPP Timeout")
    - Використано заборонені символи під час автентифікації (введено кирилицею, використано пробіл).
    Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль, попередньо очистивши відповідні поля, використавши такий метод: встановіть курсор в поле логіну, натисніть комбінацію клавіш Ctrl+A та Delete для очищення поля, теж саме необхідно зробити з полем паролю.
  4. Не вдається встановити з’єднання: код помилки 769

    "Вказане місце призначення недосяжне."
    - Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
    Відкрити
    "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" для Windows XP;
    "Пуск" -> "Панель керування" в розділі "Мережа й Інтернет" оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань", в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” (“Управление сетевыми подключениями”) для Windows Vista/7;
    натиснути, правою кнопкою миші, на іконку"Підключення по локальній мережі" та вибрати пункт "Увімкнути". Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з’єднання.
    УВАГА! Якщо іконка "Підключення по локальній мережі" ("Подключение по локальной сети" відсутня, необхідно встановити драйвер до мережевого адаптера, який можна знайти на компакт-дисках, що постачались комплекті з комп'ютером.
  5. Не вдається встановити з’єднання: код помилки 800

    "Не вдається встановити підключення до віртуальної приватної мережі"
    - Не вірно налаштовано VPN-підключення.
    Переналаштувати підключення відповідно до покрокової інструкції.
    - Немає зв'язку між комп'ютером та модемом (на модемі не горить індикатор "РС").
    Перевірити надійність підключення кабелю, який з'єднує комп'ютер з модемом (перепідключити) та перезавантажити модем.
    - Модему не вдається з'єднатися з головним модемом (не горить індикатор "Cable" або "Online").
    Вимкнути модем, відключити всі кабелі, під'єднати, увімкнути модем.
    - ІР-адресу присвоєно вручну.
    Відкрити
    "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" для Windows XP;
    "Пуск" -> "Панель керування" в розділі "Мережа й Інтернет" оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань", в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” (“Управление сетевыми подключениями”) для Windows Vista/7;
    натиснути правою кнопкою миші на іконку "Підключення по локальній мережі" та вибрати пункт "Властивості". Обрати пункт "Інтернет протокол (TCP/IPv4)" , натисніть кнопку "Властивості". Встановити відмітки біля пунктів "Одержати ІР-адресу автоматично" та "Одержати адреси DNS-серверів автоматично". Підтвердити налаштування - натиснути кнопку "ОК".
  6. Підключення перервано віддаленим комп'ютером: код помилки 629

    Можливі причини: Така помилка виникає, якщо
    - вже створена сесія РРРоЕ і Ви намагаєтеся підняти ще одну сесію. Таке трапляється при неправильному завершенні попередньої сесії, коли на сервері залишилося незакрите підключення або хтось під Вашим логіном вже увійшов в Інтернет.
    Вирішення проблеми: Зачекайте не менше двох хвилин і спробуйте повторно підключитися. Якщо не вдалося - звертайтесь в техпідтримку ((050) 735-03-30;(095) 426-55-77). І не забувайте зберігати в секреті свої дані для входу в Інтернет.
    - на вашому комп’ютері з’явилися віруси або шкідливі програми
    Вирішення проблеми: перевірити свій комп’ютер на наявність вірусів та шкідливих програм.
    - неправильно набрали свій логін чи пароль
    Вирішення проблеми: перевірте правильність набору Вашого логіна і пароля, зверніть увагу на регістр, і на розкладку клавіатури
    - у мережевих підключеннях відключено підключення по локальній мережі
    Вирішення проблеми: включити підключення: Відкрити вікно мережевих підключень, знайти підключення по локальній мережі, натиснути правою кн. миші і вибрати в меню «Включити», або два рази клікнути лівою кн. миші по підключенню.
  7. Не відкриваються інтернет-сторінки

    - З'єднання блокується системами безпеки.
    Перевірити налаштування програмного забезпечення, тимчасово відключити антивірусну систему, фаєрвол та різного роду системи безпеки.
    - Несправний веб-браузер.
    Встановити інший веб-браузер або перевстановити існуючий.
    УВАГА! Веб-сторінки також можуть не відкриватись у зв’язку з прихованим процесом одержання/передачі інформації на комп'ютері.
  8. Розривається з'єднання

    - Шкідливе програмне забезпечення ініціює розрив з'єднання.
    Перевірити комп’ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення та троянських програм ОНОВЛЕНОЮ системою безпеки. Переналаштувати Інтернет-з’єднання згідно з покроковою інструкцією.
    - Ненадійно підключено кабель.
    Перепідключити мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).
    - Збій роботи драйвера мережевого адаптера.
    Перевстановити драйвер з компакт-диска, який постачався в комплекті з комп’ютером.
  9. Швидкість не відповідає тарифному плану

    Найрізноманітніші on-line перевірки швидкості доступу до мережі, які зустрічаються в Інтернеті, не можуть гарантувати реальних показників. Таке явище пов’язане з особливостями кожного користувача та іншими технологічними обставинами, які діють в той чи інший момент, а саме: робота веб-переглядача; flash-програвача; апаратне навантаження; завантаження каналу іншим, в тому числі прихованим і/або шкідливим, програмним забезпеченням; завантаження сервера, на якому проводиться перевірка і т.д.. On-line перевірки швидкості можуть розглядатися лише, як другорядні, побічні показники якості наданих послуг.

    РЕКОМЕНДУЄМО прочитати статтю «Як перевірити свою швидкість Інтернету»